Obserwatorzy

wtorek, 3 grudnia 2013

#21.December.

Hej! <3
Strasznie długo nie pisałam,wiem,ale mam tyle nauki,że naprawdę ciężko mi z tym wszystkim nadążyć.
W zasadzie w moim życiu przez ten czas nic specjalnego się nie wydarzyło,nie byłam na zajęciach fotograficznych więc nie mam żadnych swoich,nowych zdjęć.Napisałam wczoraj list do Mikołaja. <3
Więc jeżeli moje prośby się spełnią to w kolejnym poście pokażę wam,co dostałam.Możliwe także,że w piątek jadę z Em,do galerii kupić sobie prezenty. Ostatnio wspólnie stwierdziłyśmy,że w szkole jest jakoś tak nudno.Może to po prostu przez to,że nadchodzi zima.Osobiście nie lubię tej pory roku,jest ciemno,chłodno i ogólnie nie przyjemnie+niedługo wystawianie ocen i trzeba się teraz nieźle przyłożyć,żeby jakoś wyjść na prostą. Pociesza mnie jedynie fakt,że niedługo święta.

Inspirit | via Tumblr


Dobranoc <3

1 komentarz:

  1. Oj weruszek <3 napisałaś :)
    Ja jakoś nie czuję tych świąt..
    A ZIMY NIENAWIDZĘ :D
    Czyżby to ten skradziony kubek ? ^_^

    OdpowiedzUsuń